ANGELO ارسال شده در آبان 12، 2014 اشتراک گذاری ارسال شده در آبان 12، 2014 بعد از مدلهای ایندیانا که ابتدای دهه 90 میلادی تولیدشان متوقف شد، دیاول دومین کروزر دوکاتی است که از سال 2011 وارد بازارهای جهانی شده . . . http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2015-Ducati-Diavel-Carbon-4-500x333.jpg 2015 Ducati Diavel Carbon دیاول که دوکاتی اصرار زیادی دارد تا آنرا یک ماسل بایک بدانیم تا یک کروزر، برای مقابله مستقیم با یاماها VMAX ساخته شد ولی برخلاف رقیب ژاپنی اش که انجین V4 دارد، دیاول به قلب 2 سیلندر Vشکل مایع/خنکی مجهز است که با حجم 1.2 لیتر بیش از 162 اسب بخار قدرت و 127 نیوتن متر گشتاور را در اختیار راننده اش قرار می دهد. http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2015-Ducati-Diavel-Carbon-2-200x150.jpg http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2015-Ducati-Diavel-Carbon-200x150.jpg http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2015-Ducati-Diavel-Carbon-3-200x150.jpg http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2015-Ducati-Diavel-Carbon-5-200x150.jpg http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2015-Ducati-Diavel-Carbon-7-200x150.jpg http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2015-Ducati-Diavel-Carbon-6-200x150.jpg امروز به سراغ نسخه های Diavel Carbon رفته ایم که با قیمت 21,000 دلاری شان تقریبا 3,000 دلار گرانتر از نسخه های استاندارد دیاول است. دیاول کربن را به جان دو اسپرت آمریکایی انداخته ایم. اولین خودرو، استینگری کانورتیبل است که انجین 6.2 لیتری V8 آن حدود 450 اسب بخار قدرت و بیش از 630 نیوتن متر گشتاور دارد. ابتدا ببینیم این آمریکایی 1470 کیلوگرمی در یک چهارم مایل چه می کند: دومین رقیب این ایتالیایی 240 کیلوگرمی شلبی GT500 است که پیشرانه 5.8 لیتری سوپرشارژ با قدرت 662 اسب بخار و گشتاوری بیش از 855 نیوتن متر دارد. حالا ببینیم این شلبی 1750 کیلوگرمی چه می کند: لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر More sharing options...
ارسال های توصیه شده
بایگانی شده
این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.