saleh ارسال شده در شهریور 22، 2014 اشتراک گذاری ارسال شده در شهریور 22، 2014 هیوندای برای نسل جدید جنسیس خود، روی دینامیک بالای خودرو حساب ویژهای باز کرده است و به همین دلیل دست لوتوس را گرفته تا شاسی و تعلیق این خودرو را در پیست نیوبرگ رینگ حسابی تنظیم کند. تلاشهای لوتوس هم که سازنده خودروهای اسپرت با هندلینگ مثالزدنی است، نتیجه داده و محصول نهایی یعنی جنسیس 2015، بهبود قابل ملاحظهای در عملکرد و دستفرمان دارد به طوری که مورد توجه کارشناسان و علاقه خریداران قرار گرفته است. http://car1.hora.ir/News/154-2015-Hyundai-Genesis-v6/s/1.jpg http://car1.hora.ir/News/154-2015-Hyundai-Genesis-v6/s/2.jpg جنسیس اکنون با افزایش تقاضا هم روبروست. یکی از مدلهای جدید این خودرو، نمونه چهار چرخ متحرک و دو دیفرانسیل آن است که تواناییهای بالایی را به نمایش میگذارد. نسخه AWD جنسیس، اخیراً وارد بازار شده و توسط کارشناسان مجله C&D مورد بررسی قرار گرفته است. در برابر سیستم چهار چرخ آئودی که کواترو (Quattro) نامیده میشود، هیوندای نام انحصاری HTRAC را برگزیده است. http://car1.hora.ir/News/154-2015-Hyundai-Genesis-v6/s/3.jpg http://car1.hora.ir/News/154-2015-Hyundai-Genesis-v6/s/4.jpg http://car1.hora.ir/News/154-2015-Hyundai-Genesis-v6/s/5.jpg http://car1.hora.ir/News/154-2015-Hyundai-Genesis-v6/s/6.jpg http://car1.hora.ir/News/154-2015-Hyundai-Genesis-v6/s/7.jpg پیشرانه 3.8 لیتری شش سیلندر خورجینی، تنها موتور قابل استفاده با HTRAC در حال حاضر است. این موتور 311 اسب بخار نیرو و 293 پوند فوت گشتاور تولید میکند. برای انتقال نیرو به چهار چرخ از یک گیربکس پیشرفته هشت سرعته خودکار با نسبت انتقال گسترده استفاده میشود. این گیربکس با وجودی که ساخت ZF آلمان است اما با گیربکسهای هشت سرعته ZF بکار رفته در BMW کاملاً متفاوت است. http://car1.hora.ir/News/154-2015-Hyundai-Genesis-v6/s/8.jpg http://car1.hora.ir/News/154-2015-Hyundai-Genesis-v6/s/9.jpg http://car1.hora.ir/News/154-2015-Hyundai-Genesis-v6/s/10.jpg http://car1.hora.ir/News/154-2015-Hyundai-Genesis-v6/s/11.jpg http://car1.hora.ir/News/154-2015-Hyundai-Genesis-v6/s/12.jpg http://car1.hora.ir/News/154-2015-Hyundai-Genesis-v6/s/13.jpg شتاب صفر تا صد به دست آمده ابن خودرو در آزمایش تنها 6.2 ثانیه بود که برای یک سدان لوکس شش سیلندر، مناسب به نظر میرسد. عملکرد فرمان، دقیق اما کمی بیاحساس است. عملکرد ترمزها نیز برای توقف از سرعت 113 کیلومتر تا سکون کامل 52 متر میباشد. http://car1.hora.ir/News/154-2015-Hyundai-Genesis-v6/s/14.jpg http://car1.hora.ir/News/154-2015-Hyundai-Genesis-v6/s/15.jpg http://car1.hora.ir/News/154-2015-Hyundai-Genesis-v6/s/16.jpg http://car1.hora.ir/News/154-2015-Hyundai-Genesis-v6/s/17.jpg http://car1.hora.ir/News/154-2015-Hyundai-Genesis-v6/s/18.jpg http://car1.hora.ir/News/154-2015-Hyundai-Genesis-v6/s/19.jpg مصرف سوخت این مدل در طول آزمایش دو هفتهای، 11.2 لیتر در صد کیلومتر بود. با وجود وزن 2050 کیلویی این خودرو، چنین مصرف ترکیبی نه خیلی خوب و نه خیلی بد میباشد. http://car1.hora.ir/News/154-2015-Hyundai-Genesis-v6/s/20.jpg http://car1.hora.ir/News/154-2015-Hyundai-Genesis-v6/s/21.jpg http://car1.hora.ir/News/154-2015-Hyundai-Genesis-v6/s/22.jpg http://car1.hora.ir/News/154-2015-Hyundai-Genesis-v6/s/23.jpg با قیمت 52450 دلاری این مدل، رزمناو لوکس و محبوب هیوندای، با کابین راحت و آرام و تجهیزات پیشرفته و لوکس فراوان، سزاوار توجه و تقدیر است. تلاش هیوندای به سمت خودروسازی با استانداردهای بالای جهانی در حال به ثمر نشستن است. حتی اگر هنوز با استانداردهای آئودی و ب ام و فاصله زیادی داشته باشد. http://car1.hora.ir/News/154-2015-Hyundai-Genesis-v6/s/24.jpg منبع خبر : caranddriver.com لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر More sharing options...
ارسال های توصیه شده
بایگانی شده
این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.