ANGELO ارسال شده در شهریور 28، 2014 اشتراک گذاری ارسال شده در شهریور 28، 2014 کمانگیـری دیگر از دیار آرش ... عصرخودرو: مایه مباهات نیست صنعت خودروسازی بیماری که تقویم را به 2014 رسانده اما هنوز هم که هنوز است، با افتخار، پراید و 405 و نیسان آبی تولید میکند. اما احساس غرور دارد، وقتی میبینیم یک ایرانی میخواهد پا جای پای بزرگان صنعت خودروسازی دنیا بگذارد؛ یک ایرانی همچون فردیس رضوانی، موسس کمپانی رضوانی موتورز واقع در کالیفرنیای آمریکا که همیشه رویای خلق یک ابرخودرو رویایی با چهرهای خاص و قابلیتهای عملکردی خاصتر داشته. BEAST تحقق این رویاست؛ ابرخودرویی که نهایت هیجان سواری در پیست و جاده را در قالبی مهیج، با بهایی معقول ارائه میدهد. http://asrekhodro.com/images/page/45/Full/45407_Page_0.jpg http://asrekhodro.com/images/author/Thumb/default.png به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو»،BEAST اگرچه ژستی مشابه یک لامبورگینی دارد و پوزه و فرم کلی چراغهای عقبش، نزدیک است به فرم پوزه و چراغهای عقب آکیورا NSX جدید، اما استایل بدنهای بهواقع جذاب و دلفریب دارد و خیلی سخت میتوان مجذوب این کاراکتر تهاجمی و مهیج نشد. خالق این پیکره جذاب و تهاجمی، سمیر صادیقُف است؛ طراح جوان و خوشفکر آذربایجانی که سال 2011 مقام دوم رقابت طراحی جهانی فراری را کسب کرد و سابقه کار در دپارتمان طراحی لامبورگینی را داشته. زیرپوشی ایدهآل برای پیست رضوانی موتورز این روداستر را برپایه ساختار و پلتفرم آریل اتم توسعه داده؛ خودرویی جهنمی که در پیست، حتی بوگاتی ویرون سوپراسپرت و لامبورگینی اونتادور را به زانو درمیآورد. صفحات بدنه فیبرکربنی BEAST با فناوری پرینت سهبعدی فرم میگیرند تا به نحو احسن با این شاسی ایدهآل، تطابق یابند. شتاب 2.7 ثانیهای... به لطف شاسی ایدهآل آریل اتم و البته، وزن خالص 704 کیلوگرمی، BEAST 500 تنها 2.7 ثانیه از حالت سکون تا تندی 96 کیلومتر در ساعت فاصله دارد. BEAST 500 این چالاکی رعبآور را از موتور 2.4 لیتری مجهز به سوپرشارژری میگیرد که با 500 اسب بخار قدرت، بین کابین محور عقب قرار گرفته است. BEAST در مدل 300 نیز عرضه خواهد شد که کمی ضعیفتر و سبکتر از BEAST 500 است. نیروبخش این مدل، موتور 2 لیتری مجهز به توربوشارژری است که با 315 اسب بخار قدرتش، پیکره 666 کیلوگرمی BEAST 300 را در 2.9 ثانیه به سرعت 96 کیلومتر در ساعت میرساند. در هر دو مدل، قدرت از مسیر یک گیربکس 6 سرعته دستی و دیفرانسیل لغزش محدود به چرخهای 19 اینچی عقب منتقل میشود. کمتر از 140 هزار دلار مدلهای 315 و 500 اسبی BEAST، به ترتیب قیمت پایه 119 و 139 هزار دلاری خواهند داشت اما رضوانی موتورز اعلام کرده که دو مشتری اول این سوپر روداسترها، به ترتیب از تخفیف 19.500 و 15.000 دلاری بهرهمند خواهند بود. مالکین آریل اتم همچنین میتوانند با هزینه 49 هزار دلاری، Atom خود را به BEAST 300 تبدیل کنند. هزینه تبدیل Atomهای شخصی به BEAST500 نیز 69 هزار دلار اعلام شده است. http://asrekhodro.com/images/Gallery/201406/Thumb/page_34427_0_01.jpg http://asrekhodro.com/images/Gallery/201406/Thumb/page_34428_1_02.jpg http://asrekhodro.com/images/Gallery/201406/Thumb/page_34430_3_04.jpg http://asrekhodro.com/images/Gallery/201406/Thumb/page_34431_0_03.jpg http://asrekhodro.com/images/Gallery/201406/Orginal/page_34427_0_01.jpg لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر More sharing options...
ارسال های توصیه شده
بایگانی شده
این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.