tj ارسال شده در شهریور 30، 2014 اشتراک گذاری ارسال شده در شهریور 30، 2014 http://funnyfaz.ir/wp-content/uploads/2014/06/2014-jeep-wrangler-willys1-660x330.jpg [h=1][/h] به گزارش میهن پست – فورد و ویلیز نخستین جیپها را ساختند که یکی از بهترین نسلهای خودرو در اروپای آزاد شده پس از جنگ جهانی دوم بودند. از سال ۱۹۵۰، وقتی ویلیز سرانجام توانست نام «جیپ» را به عنوان یک برند عرضه کند، تغییرات زیادی در مدلهای کلاسیک انجام شده است. امّا شک نکنید که جیپ رنگلر ویلیز ۲۰۱۴ نیز یک خودروی کلاسیک است؛ طراحی «بدنه بر روی شاسی» نمادی از گذشته صنعت خودروسازی هستند و دو محور خودرو نیز به همین ترتیب. نیروی پیشرانه رانگلر از موتور ۳/۶ لیتری V6 تأمین میشود. http://funnyfaz.ir/wp-content/uploads/2014/06/2014-jeep-wrangler-willys-012.jpg سیستم فرمان ساچمهای گردان، باعث میشود که احساس فوقالعادهای در زمینهای گلی و لجنزارها داشته باشید؛ امّا انتظار زیادی از این سیستم بر روی سطوح سختتر مانند بتن نباید داشت. http://funnyfaz.ir/wp-content/uploads/2014/06/36a-2011-jeep-wrangler-interior-dash-view.jpg رنگلر یک خودروی آفرود بسیار عالی است و در این موضوع هیچ شکی نیست. ولی علیرغم دینامیک تاریخ گذشتهاش، نوع خاص و منحصر بهفردی را از یک خودروی اسپورت نیز ارائه میکند. http://funnyfaz.ir/wp-content/uploads/2014/06/2014-jeep-wrangler-willys1.jpg پنجره عقب را پایین بکشید، سقف را جمع کرده و درها را جدا کنید؛ اینجاست که رنگلر شما از یک اتاق ایمن زمستانی به یک خودروی تابستانی سبکبال تبدیل میشود و میتواند وسیلهای برای گردش و تفریح باشد. http://funnyfaz.ir/wp-content/uploads/2014/06/2014-jeep-wrangler-willys-4.jpg قیمت ویلیز از ۲۶ هزار و ۹۹۰ دلار شروع می شود ( سیستم A/C مبلغ آن را ۲۱۰۰ دلار اضافه میکند) و البته در مدل پایه خبری از سیستم دیفرانسیل چهار چرخ متحرک مانند مدلهای گرانتر روبیکون نیست. http://funnyfaz.ir/wp-content/uploads/2014/06/2014-Jeep-Wrangler-Polar-Edition.jpg http://funnyfaz.ir/wp-content/uploads/2014/06/2014-jeep-wrangler-willys-81.jpg http://funnyfaz.ir/wp-content/uploads/2014/06/2014-jeep-wrangler-willys-interior-71.jpg http://funnyfaz.ir/wp-content/uploads/2014/06/2014-jeep-wrangler-willys-61.jpg در همین حال، طراحیهای سیاهرنگ زیادی در آن به کار رفته و حس یک آفرود واقعی را دارد. شاید کسانی که سن و سال بالایی دارند، آرزو کنند که رنگ سبز ارتشی نیز به عنوان یک آپشن عرضه شود. http://funnyfaz.ir/wp-content/uploads/2014/06/2014-Jeep-Wrangler-Willys-Wheeler-Edition-profile.jpgMaxW630.jpg مشخصات: نوع خودرو: موتور جلو، دیفرانسیل عقب یا دیفرانسیل چهارچرخ متحرک، ۴ سرنشین، ۳ در کانورتیبل. قیمت مدل تست: ۳۰۹۸۰ دلار (قیمت پایه: ۲۶۹۹۰ دلار) نوع موتورDOHC 24-valve V-6، بدنهٔ و رویه آلومینیومی، انژکتور سوخت مستقیم. گنجایش: ۳۶۰۵ سیسی. قدرت: ۲۸۵ اسب بخار در ۶۴۰۰ دور در دقیقه. گشتاور: ۳۵۲/۵ نیوتنمتر در ۴۸۰۰ دور در دقیقه. گیربکس: ۶ دنده دستی. ابعاد: http://funnyfaz.ir/wp-content/uploads/2014/06/2014-Jeep-Wrangler-Willys-Wheeler-Edition-wheel.jpgMaxW630.jpg فاصله دو محور چرخها: ۲/۴۲ متر. طول ماشین: ۳/۸۸ متر. عرض: ۱/۸۷ متر. ارتفاع: ۱/۸ متر. وزن کلی: ۱۸۳۳ کیلوگرم. تستهای سرعت: http://funnyfaz.ir/wp-content/uploads/2014/06/2013-jeep-compass-fwd-4-door-sport-instrument-cluster_100408172_l.jpg صفر تا ۹۶/۶ کیلومتر بر ساعت: ۶/۶ ثانیه. صفر تا ۱۴۴/۸ کیلومتر بر ساعت: ۱۵/۳ ثانیه. استارت در حال حرکت بین ۸ تا ۹۶/۶ کیلومتر بر ساعت: ۷/۴ ثانیه. عبور از یکچهارم مایل: ۱۵/۳ ثانیه با سرعت نهایی ۱۴۴/۸ کیلومتر بر ساعت. سرعت نهایی (با محدودیت قانونی) : ۱۵۹/۳ کیلومتر بر ساعت. مسافت ترمز از سرعت ۱۱۲/۶ کیلومتر بر ساعت: ۶۴/۰۱ متر. مصرف سوخت: http://funnyfaz.ir/wp-content/uploads/2014/06/2014-jeep-wrangler-willys-5.jpg تخمین سازمان حفاظت محیط زیست امریکا: ۱۳/۸ لیتر در شهر و ۱۱/۲ لیتر در بزرگراه در هر ۱۰۰ کیلومتر. مصرف سوخت در تست: ۱۴/۷ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر. منبع:پدال لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر More sharing options...
ارسال های توصیه شده
بایگانی شده
این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.